Yes! Äntligen så händer det något!

Var med stackars Sushi hos veterinären idag och hon har slagit av en hörntand, som hon fått inflamation i så inte konsigt att hon är seg och ledsen. Så hon ska opereras den 31a Januari så då bär det av till djursjukan igen.
Tills dess ska hon gå på antibiotika och hon ska ha en tredjedels tablett 2 ggr om dagen. Plus att hon ska få en pasta 2-3 ggr om dagen mot sin mage som är lite halvdålig just nu.. :/ Sen ska jag koka ris och fisk till henne nu så jag har att göra =) Men förhoppningsvis så blir hon bra också.

Förövrigt så hämtade jag ut mina böcker och filmer idag, så nu har man massa filmer som man kan kolla på, bland annat sagan om ringen triologin och Inception =) Så det blir nice. Beställde en bok om hästens sjukdomar och den är så intressant satt och bläddra lite i den förut och det står hur mkt intressant som helst i den så nu vet jag vad jag kommer att göra den närmsta framtiden =)

Ringde också ett jobb idag som är på ett stall där de behöver hjälp 3 dagar i veckan med sina hästar och som det ser ut nu så ska jag på intervjuv där inom en snar framtid =) Så det känns jätte roligt. Pratade med henne hon som äger hästarna och hon lät som en person som håller hästar på ett sånt sätt som jag tycker att man ska göra det. Så naturligt som möjligt med andra ord =)
Så äntligen så händer det något.
Ska försöka starta mitt företag också, men behöver lite hjälp med det där för jag fattar ingenting av alla siffror med moms hit och dit :P Så vi får se hur det blir med den saken =)

Hämtade ut min hostmedicin idag också så nu lär man ju sova som en sten inatt och inte vakna av att man håller på att hosta ihjäl sig =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback