Tre-saker-testet

Snodde denna av min syster för jag tyckte det var lite kul =)

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:
Matematik, Varför dåliga filmer får släppas på bio, Att man inte kommit på något bekämpningsmedel mot fästingar

Tre  saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
Mina fötter & ben, en godispåse, ett glas vatten.

Tre saker jag gör just nu:
Blir bombad med sms, skriver på bloggen och funderar på att gå och sova

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Resa till Nya Zeeland & Australien, Bli bonde, Skaffa en häst & en hund

Tre saker jag kan:
Läsa av hästar bättre än människor, Sova 14 timmar i sträck utan problem, Se alla sagan om ringen filmerna efter varann utan att ledsna
 
Tre saker jag inte kan:
Köra MC, Slicka på min armbåge, Stå på händer

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Bra musik, Sune ljudböcker (så roligt!), när hästar äter (det låter gott)

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Mer om hästar, Klövverkning, Hur man bygger ett hus från grunden

Tre favoriträtter:
Lassange, Spaghetti och Köttfärssås, Pannkaka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback