Sköt ditt så sköter jag mitt!

Blir så trött på folk som ska anta att saker är på ett visst sätt fast det kanske inte alls är så. Suck.
Sköt ditt perfekta liv istället så sköter jag mitt. Jävla mongo rent ut sagt!

Men men, nu har jag surat klart över det och har faktiskt kokat fisk och ris till katterna som jag har rört ihop med deras blötmat. Så nu står den ute på uteplatsen och svalnar så att det ska få äta av det sen =) Tvättar även lite kläder och diskar en maskin så nu blir det fint här hemma igen.

Måste även skicka ett mail till min lärare på hästmassagen och fråga om man komplitera med hästar efter själva diplomeringsdatumet, för jag lär inte hinna få ihop hästar som det ser ut just nu :/ hmm. Inte så bra gjort att vänta med det till sista månaden :p har 10 hästar kvar och 12 tillfällen :P
Men ska åka och massera Emelies häst Elsa idag och sen så tänkte jag beta av de andra 3 kamelerna i hennes stall, sen kanske man åker upp till Enköping och tar Amandas hästar också, då är det bara 3 hästar kvar och då är det iaf inte lika mycket som det var från början. Måste nog ringa Amanda och kolla om jag kan komma upp i helgen. =)


Kommentarer

Postat av: Marika

Hej du, hur går det med Sushi? Haha eller ja...Jag var ju hemma oss dig så lekte lite med henne ^^ Aja vad ska jag skriva? Njaa...Jag vet inte men kul att du har börjat blogga igen ^^ Syns/Hörs



Mvh// Marika <3

Postat av: Marie

Hej !

Kul att se att du kommit igång att skriva i din blogg igen !

Ska se til latt följa den nu med så jag håller mig lite update vad gäller dig !



Härligt att ha läst att du utbildar dig å att du trivs rätt bra på ditt jobb !



Massor med kramar från Kusinen Marie !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback