Dålig på det här med rubriker

Idag har jag jobbat hela dagen eller jag hela är väl synd att säga men den tiden som jag ska jobba iaf.
Sen efter det blev det fika med Milla på paus satt och prata i 2 timmar sen åkte jag hem bytte om till
lysmaskdräkten och hämta Emelie. Sen åkte vi till stallet..
Prata massor hon och jag också, så glad över att jag har dig gumman <3
Vi släppte in hästarna sen åkte vi förbi mamma och lämna hennes rena tvätt som har varit på besök i tvättstugan här.

Hmm efter det så åkte jag hem och laga mat.
Och nu sitter jag och funderar på om jag ska gå in och duscha nu eller om jag ska ta det på morgonen imorgon, ska inte vara ute på ekerö förens vid 10 så borde hinna att duscha innan tycker man =)

Under den här kursdelen så ska vi gå igenom Sadelprovning, hästens ryggstruktur och muskelfunktion, varför får hästen ryggproblem?, ryttarens viktigaste muskulatur och spänningar. Ska bli riktigt intressant. Tycker de tidigare delarna har varit superintressanta. Ska bara fixa ett nytt block och skriva in det tidigare stegen i det också så man har allting på samma ställe och inte 14 olika som det är nu :p Har 3 olika block och mitt i allt så dyker det upp en hästjournal också =) ska fixa så att det blir fint =)
Synd att det inte finns någon affär öppen nu så man kan gå och köpa ett block på en gång, blev ju faktiskt sugen på att renskriva, hur konstigt det än låter men så är det iaf =)

Nä blir nog sängen nu iaf, fick en tröttvåg som hoppade på mig :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback