Bajs på golvet och kräk på täcke

På frukosten idag så var inte Mackan speciellt imponerad av min scones som jag hade bakat, den var lite hård på utsidan. Typ stenhård. Men det var nog för att den legat i kylen för det var god iaf =)

Var och storhandlade idag =) Massa mat och bra och ha saker. Inte bara saker man köper för att man tror att det ska vara bra utan saker som faktiskt är bra, typ svinto =) Riktigt bra att ha sak.
Sen efter jag gått runt på willys i typ 45 min och köpt på mig massa bra att ha saker så skulle man ju få ut kundvagnen till bilen och det var ju inte det lättaste.
De borde uppfinna en eldriven kundvagn för jämt när jag kör kundvagn så drar den iväg åt fel håll. Så antingen en eldriven kundvagn eller förbud mot parkeringar med en liten lutning.
Sen åkte jag iväg till ICA maxi och köpte kattsand. Hmm juste kom precis på att jag har en kattlåda ståendes i blöt som jag kanske borde göra någonting åt innan jag går och lägger mig :P

Sen blev att åka och hämta mamma för hon hade massa tvätt som hon behövde tvätta, bland annat ett täcke som det blivit lite kräk på. Förhoppningsvis så var det inte magsjukekräk utan bara för mkt godis på tjejkväll kräck. Och det var inte mitt kräk! Jag gör inte sånt.. hehe eller?

Så tillbringade större delen av kvällen med att ränna fram och tillbaka till tvättstugan, sen skjutsade jag hem mamma och tänkte att täcket och lite annat kan ju torka under tiden tills typ kl 22. Men efter kl 21 så stänger de av strömmen till torkskåp och tvättmaskin så det blev ju ingenting av med den biten. Så nu har man ett täcke som hänger på tork och lite annat.

Så kan det vara ibland =)

För övrigt så har stackars diarréSushi bajsat på golvet. Förvisso i badrummet men inte så mysigt ändå. Så det var ju bara att ställa sig och torka upp.
Hon hatar mig ännu mer just nu bara för att jag tvingar i henne tabletter + en äcklig sörja som ska vara bra mot diarrén, inte populärt från hennes sida. Men men, förhoppningsvis så blir hon piggare snart. Snart är det ju dags för hennes operation. Stackars katten.

Ringde en tjej idag också som ville få sina hästar masserade så kommer åka ut till henne på onsdag nästa vecka och massera 3 st. Tack Matte för att du har fixat den här kontakten =) Så himla snällt. Tack tack tack =)

Nu ska jag gå och skära upp en biff och packa in köttfärsen i frysen, om de nu får plats. Blev lite mkt saker i frysen efter storhandlingen =) Men ser trevligt ut med fullt i kylen och frysen =)

Imorgon ska jag fika en sväng med Milla och sedan blir det ut till Emelie och massera Elsa och Pontiac. Trevligt =)


Kommentarer

Postat av: Marika

Postat av: Marika

Hej du, faktum är att hon kräktes sex gånger sammanlagt sa hon, hon mådde asdåligt över att hon trodde hon hade förstört kvällen men snälla lite måste jag väl tåla :> Nej då men stackars lilla sushi :'<.....Skönt att du är glad över att få massera lite hästar, en liten mamma sa till mig att du var bra på att massera ryggar också :> Haha ne då jo men det är du men jag skrev bara det men kul att du köpte bra att ha saker med andra ord svinto <3 Svinto i mitt hjärta låt mig få sjunga om dig nu :> Haha aja men godnatt då .....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback