Att det kan vara så jobbigt..

Fortfarande onsdag:
Oj oj oj Säger jag bara, att det ska vara så jobbigt att dansa! Helt sjukt, men kul var det. Kan tänka mig att både jag och syster såg ut som två svettdrypande tomater. Helt i otakt och ingen kordinations förmåga för 5 öre. Men det var riktigt kul och det som var bra att det var bara massa folk som hade ungefär samma dansförmåga som vi så det kändes skönt :) Men jisses vad man blev svettig.
Det ser ju så fruktansvärt lätt ut när instruktören gör det men sen när man själv ska "rulla" på höfterna så är det supersvårt.
Men med lite övning så kommer nog iaf första danslektionens steg att sitta. Måste bara hitta ett par bra låtar som man kan dansa till. :)

Sen när man kom hem så fick man snällt städa hela sitt lilla hus, för kan ju inte ha ett råttbo när det kommer utlandsbesök :)
Men men, det behövdes städas ändå, bara det att jag har dragit mig för att göra det. Så nu är det fint igen och inte en massa kläder på golvet som ska tvättas. Utan nu är de faktiskt tvättade och hänger på tork :)

Jag börjar faktiskt bli lite nojjig över det här med svininfluensan. Inte så att jag tror att jag kommer att få det men att typ mamma ska bli smittad eftersom hon ligger i riskzonen.
Bara att hålla tummarna på det inte blir så.
Mamma du får inte vistas ute bland folk, bara så du vet.


Kommentarer

Postat av: Ann

Men lilla gumman det är nog ingen fara med mig jag klarar mig alltid vet du...du behöver inte oroa dig...ont krut förgås inte så lättt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback