Sämsta bloggaren ever!

Jag måste nog vara den sämsta bloggaren någonsin. Jag skriver väldigt sällan och jag skriver aldrig om sånt som folk tycker är intressant att läsa.

Men för er som faktiskt tycker att mitt liv är intressant så har jag bestämt mig för en liten uppdatering.

Har nu jobbat på Dagab i 3 veckor snart, riktigt bra jobb tycker jag och as bra tider. Börjar 6 och slutar 20 i 3 :) så perfekt för mig. Men samtidigt så har jag börjat känna av att det är lite tungt att bära så mycket som jag gör hela dagarna och jag hoppas att mina ryggproblem håller sig nere... Hmm... Hoppas kan man ju alltid.
Har dock blivit förkyld så har varit hemma nu i 2 dagar vilket inte alls känns speciellt bra. Det suger rent ut sagt att bara sitta hemma :o Iaf när man vet att man typ förlorar massa pengar varje dag man går hemma. Men men.. Ska förhoppningsvis till jobbet imorgon.

Har för övrigt också lagt singellivet bakom mig =) Är helt enormt kär i Johan :) Min alldeles egna bonde <3


Kommentarer

Postat av: Joi

Jag är glad för din skull Louise :-) Hälsa de andra!

Postat av: Sabolina

Jag vet att man blir uttråkad av att bara sitta hemma! :P

Hoppas att din rygg blir bättre!

Postat av: Anonym

hejsan :) hur får man jobb hos Dagab då? :p har precis blivit arbetslös, å de låter ju som ett riktigt bra ställe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback