Ledarskapsutbildning!

Oj oj oj vad jul jag har haft i helgen :D Har träffat så mycket roligt folk =) Från Skåne i Söder till Norraste Norrland :D Det var så mycket härliga dialekter och alla hade verkligen liknande intressen :)
Det blev dock mer festande än utbildning. Eller självklart var det utbildning men de flesta var så trötta att det gick nog in genom ena örat och ut genom det andra. Men det var verkligen superkul att träffa alla :D Hoppas verkligen att man kan hålla kontakten med de flesta.

Var i stallet både igår och idag och Samba var fruktansvärt pigg och ville INTE skritta utan hon ville bara trava hela vägen, men efter lite lirkande lyckades jag övertala henne till en raskare takt av skritt.
Hatar att det blir så himla mörkt så fort nu. Det är mörkt när man åker och mörkt när man kommer hem igen.

Har ju börjat på Dagab nu också har världens bästa schema just nu jobbar 6-14.42 mån-fre :) Vilket betyder att man har tid för massa annat också. Man kan om man vill hitta på någonting efter att man har varit i stallet vilket verkligen känns jätte skönt =)
Har inte dirket lärt känna någon, men lär mig köra plocktruck iaf och plocka varor =) Hänger mest med min Fadder och följer efter honom som en liten svans. Haha :p
Måste ta med mig iläggssulor till skorna, får så ont i hälarna av att stå upp hela dagen.
Men med inläggen blir det nog superbra :)

Imorgon blir det Coreträning och Reaggeton sen lär man ha träningsvärk som heter duga på Torsdag så man knappt kan jobba. På fredag är det Coreträning igen och sen ska jag passa Marika :) 


Nä nu är det nog dags att sova. Natti


<3 Gotland :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback