Kurs i Jönköping

Oj oj oj. Det har varit såå mycket på schemat i helgen. Vi hann knappt komma till kursgården innan allting drog igång. Det har verkligen varit så spännande. Allt från hästars hältor och krämpor, till foder och hundars instinkt och foder.
Jag kommer verkligen att gå fortsättningskursen och lära mig ännu mer. För jag trodde aldrig att man kunde utvecklas så mycket som jag har gjort på en helg. Helt otroligt!
Så här kommer det lite bilder från kursanläggningen, det var ju otroligt vackert där också.




  
Stugorna vi bodde i  





Kursgården




Lite fin utsikt från bryggan




Rofyllt

 


Kommentarer

Postat av: Marie

Vilka underbara bilder kussen !!!

Är bara lite nyfiken var någonstans ni var ???

Härligt att du vill vidare utbilda dig med gumman :D

Massor med Kramar till dig !!!

Postat av: Sabolina

Häftigt ställe och kul att du hittat något som du brinner för :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback