=)

Biokvällen med Emelie blev jätte rolig :)

Vi började med att äta på donken, då fungerade inte hennes kort så det fick följa med in bakom kassan. :S Emelie anklagade Donken för skimmningsförsök, haha.
Sen lulla vi runt lite inne på Heron innan filmen började.
Det var typ hon och jag och 4 barnfamiljer, vi satt ungefär 4 rader ovanför alla andra och asgarvade. Den var riktigt rolig :) En sån där söt måbra film =) Kommer nog köpa den när den kommer ut på dvd :)

Oj Oj oj, vad jag är trött nu. Men måste vänta tills min tvättmaskin är klar.. Eller tvätten som är i maskinen så klart. Den borde vara klar om ca 20 min. Men är super trött nu och skulle kunna somna på soffan utan några som helst problem :)

Imorgon ska jag försöka släpa mig ut tilll stallet, var ju ett tag sen man var där, men får se hur det går med den saken :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback