BIO!

Idag ska jag på bio med Emelie :) Ska bli super mys att träffa henne igen, var ett tag sen sist. Vi ska se Up! i 3D, Jag tror den kan vara riktigt rolig :)

Lämnade in min telefon idag då den har spökat lite med touchen och med ludvolymen så nu har jag mina gamla vanliga telefon med knappar :) Den fungerar perfekt. Dess värre så märks det direkt när man varit utan lur i ca 4 och en halvtimme. Sms och samtal väller in.
Men så länge det är trevligt folk så är det jätte bra =)

Mamma ringde precis och sa att jag glömde hänga tvätten igår så det var bara att tvätta om den :p Jippie. Men men, måste ju ha rena kläder att sätta på mig.

Ser fram emot helgen som kommer också. Ska ju till Ekerö och Sånga-Säby då och lära mig massa saker :) Fick ju det i stipendie av skolan när jag slutade. Ska bli spännande att träffa lite nytt folk och att få lära sig lite grunder i hur man startar eget företag.
Det kommer vara en person där som heter Martin, jag tror det kan vara samma Martin som ville att jag skulle sitta med i en styrelse för LRF Ungdom. Ska bli kul att få ett ansikte på en person man bara pratat i telefon med.

Nä nu ska jag fixa lite sen blir det duschen innan man åker till Emelie :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback