Yes! Jag är klar!

Nu har jag äntligen blivit klar med mina sista skolrester :) Har gjort klart fördjupningen i religion och skickat in den, jag skrev om Hans Schieke och hans sjuka sexsekt som han starkt nekar till att det är. Men när man läser om honom så motsäger han sig själv.
Har även skrivit rent min novell i svenskan och jag tackar så jätte mycket för hjälpen mamma, hade blivit jobbigt utan dig.
Så nu känns det verkligen jätte skönt att vara klar, inte ha en massa saker som hänger över en längre så nu kan jag njuta av att vara ledig i ett par dagar till tills jag börjar jobba.

Har även funderat lite på att plugga vidare så småningom, ska kolla vad det finns för utbildningar :) har beställt lite kataloger och så där.
Tänkte att jag ska jobba ett år iaf och sen plugga eftersom det lär bli på privat skola så får man ju stå för allting själv så då kan det vara bra om man har ett sparkapital. :)

Bilen går för övrigt jätte bra nu och skrapar ingenting längre :) Tack så mycket igen Tommy :)

Imorgon så ska jag till Berga och lämna tillbaka alla skolböcker och motorsågsutrustningen som jag lånade, sen lär jag inte komma dit på ett bra tag. Men måste ju fika ibland med alla goa lärare, dem kan man ju inte överge :)

Var ute och gick med mamma och hunden idag också och fotade lite när vi gick runt :)


Äppelblomma




Gullvivor




Massa grodyngel nere vid sjön




Sjön



Såg på nyheterna nyss att det är stora problem med folk som kissar på allmän plats och då sa nyhetsuppläsaren att man får göra som Norge och bötfälla med 8000 kr! Iofs tycker jag det verkar som en bra sak att göra och då efter att man har bötfält ett par kiss-syndare så skulle man kunna ha råd med allmänna gratistoaletter som faktiskt skulle vara väldigt fräscha. Så inför 8000 kr i böter för kiss-syndare! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback