Tråkväder!

Hmm, idag verkar det bli en tråkdag, det är tråkväder ute och jag och joi var uppe sent igår så han ligger fortfarande och sover. Så blir nog en seg dag idag :P
Jag känner för att hitta på någonting men vet inte riktigt vad.

Kan ju berätta lite om gårdagen :)
Åkte in med Joi, Patrik, Kim, Kjelle och Sam, vi mötte Dan, Oskar och Jannica vid centralen sen åkte vi ut till djurgården.
På bussen ut så satt det två tjejer som inte skulle på skivan och de blev as lacka för att folket på bussen satt och tjoade :D Busschaufören blev också as sur för att han trodde att det var någon som satt och höll in plingknappen. Men saken var den att vi trodde den var trasig för den såg intryckt ut längre bak i bussen :p

Väl framme så var det bara att få tag på Johan för att få biljetter sen så fick vi köa.... och köa lite till :p Poliserna var där redan innan festen hade dragit i gång på allvar :O
Väl inne så var det folk precis överallt och man stod som packade sillar :O Sen när vi gick upp till dansgolvet så var som om värmen slog emot en :P
Det var schysst musik och fin lokal men det var lite för mycket folk :P så det blev as varmt :P bara man gick upp på dansgolvet och stod still så blev man as varm.
Polisen gjorde så att det blev alkholförbud för resten av kvällen vid ett :P
Jag och joi drog ganska så tidigt för vi var lite uttråkade.
Så vi promenerade från djurgården till centralen :)


Lite utsikt från Djurgårdsbron



Vid centralen så gick inte tunnelbanan så vi fick ta 893 till gullmars och sen tog vi 892 till trollbäcken eftersom inte bussen mot tyresö gick på 50 min :p sen så gick vi från trollbäcken hem till joi :)


Joi visar sina skills i rampen



Mina små råttisar


Mina små råttor har lagt en massa tidningspapper i sin hängmatta och innehållet från en hel toarulle, knappt så man ser dem när de ha boat ner sig ordentligt. De var himla söta när de drog upp toapappret till hängmattan, svårt att besrkiva, men söta var de :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback