Trädfällning :)

Nu har jag fällt 2 trän, plus ett litet som stod i vägen.
Det var kul att fälla lite igen, var ju ett bra tag sen sist :p
Tog ganska höga stubbar, orkade inte hålla på att böja på benen :p men blev helt slut av att fälla 2 träd ändå.
Var tvungen att göra dubbla instick för att få omkull dem, ändå hade jag 15" svärd.
Tappade dock mina tumnaglar :O tur att de finns mer superlim hehe :)

Imorgon är de studentskiva igen, känner mig lite småseg, inte så jätte taggad i vanlig ordning, men ska fixa lite mer med träden först, kvista, kapa och dra bort ris :p
Sen efter det blir det att tagga till :)
Så härligt att känna spåndoften :D



Jag fäller träd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback