Studentskiva

Ja då har man varit på sin egna studentskiva då :)

Det nästan första som hände var att Alex råkade spilla ut hela sin välkomstdrink över min kläning, jag blev riktigt as förbannad, var nästan nära på att lappa till henne.
Men gick in på toaletten och torkade med handtorken och sen tvättade med vatten och torka igen.
Lugnade dock ner mig senare på kvällen och bad om ursäkt för att jag blev så arg, eftersom fläckarna gick bort och ingen skada skedd.
Sedan var det dags för middagen.
Det serverades kycklingfilé med klyftpotatis och någon sås, samt ett glas till maten. Det var vin som serverades men jag frågade vänligt om ma kunde få någonting annat, så fick en cider istället.
Till efterrätt blev det glass,grädde och jordgubbar, mums :)
Sen fick vi snällt gå ut från "matsalen" så de kunde plocka undan bord och stolar och göra om stället till dansgolv.
Jag och amanda röjde en hel del och det blev en del dricka, fram emot ett så var det väldigt glest med folk kvar. Bergas ungdomar brukar ganska snabbt få i sig en hel del för mycket. Så antar att vakterna slängde ut en hel del folk.

Ett hett samtalsämne under kvällen var bland killarna i klassen iaf mina bröst..
De första man fick höra av flertalet personer när man träffa dem första gången för kvällen var inte hej utan "JÄVLAR VILKA STORA TUTTAR DU HAR!"
Ja men hej på dig också :P
Jag fick också väldigt många komplimanger för min klänning :) ska ladda upp bilder så fort jag får bilderna som mamma tog med sin kamera :D

Blev helt gråtfärdig när Joi kom in på 360, hade inte träffat honom på ett par dagar och han var så fin <3 Hade saknat honom mer än jag trodde att jag skulle göra. Han är så underbar <3

Men kvällen var faktiskt väldigt trevlig och jag kan ju bara säga att jag lär mig av mina misstag.

Idag blir det nog mest bakisseg, är just nu hemma hos Joi och jag kanske åker hem om ett tag när man har lite mindre ont i huvudet. Huvudvärk är ett vanligt inslag dagen efter för min del, spelar oftast inte så stor roll om jag dircker mycket eller lite, ont i huvudet får jag endå....

Ska tydligen gå på hela Kims sittning och allting, så då får man gå på en hel studentskiva till och inte bara eftersläpp. ska se om jag kan gå på Johans studentskiva också.

Hmm... Lovade Patric att jag ska hjälpa honom med hans rester på torsdag, undrar om han kommer ihåg det, får nästan messa och fråga :)

Ringde också Länsförsäkringar idag och frågade hur jag ska kunna få ersättning för mitt jätte fula ärr på knät.
Ska få ett papper hemskickat som jag ska fylla i sen så ska jag få veta om det blir någon utredning utav det hela, då kommer de kontakta mig igen och då får man bifoga bilder och sådär, så mycket bollande fram och tillbaka blir det :P

Men nu ska jag lägga mig och bakissega lite :)


Kommentarer

Postat av: oskar

Fan synd att man inte gick :(:( ångrar mig.

Glad att den var lyckad iaf :*

Postat av: Sabina

Du kunde ha ringt mig dagen efter och cyklat i skogen om du ville :P Jag har hört att det är det bästa mot bakisseg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback