Studentskiva idag!

Japp idag ska man på studentskiva igen :) det är dock temat "Vad du ska vara i ditt nästa liv" men fick reda på det lite sent så har inte kommit på någonting tyvärr :P

Jag har helt och hållet vänt på dygnet nu, går och lägger mig halv 6 på morgonen och går upp vid 3 tiden :P
Men men, ganska skönt faktiskt, lite synd bara att man missar den varmaste delen på dygnet, men men. Får vända tillbaka nästa vecka så jag inte är helt död på jobbet.

Jag och Joi har flängt omkring nu ganska mycket om nätterna, åkt till donken, åkt på fotorundor och bara allmänt omkring åkande :) Det har varit jätte mys :D

Det börjar dra ihop sig för kryssningen med mamma också, vi måste träna lite bugg någon dag så vi kan äga dansgolvet :)

Har köpt ett nytt slutsteg till bilen nu också :) Ett fetingsteg på 800 w och 4 chanels :D så nu är det bara dubbla 12"or som saknas och lite kablar. Ska nog införskaffa mina sladdar nästa vecka så jag kan koppla in ljudet någon gång. Hmm har ägt bilen i snart 2 månader om inte mer och har fortfarande inte ens radio i den :O illa :p

Hade för övrigt nyss läsarrekord igår också :D med 25 läsare :D

Nä nu ska jag äta lite mat hemma hos Joi, hans pappa har stått vid spisen och fixat någon mat som doftar gott :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback