Snittpoäng

RIngde till Steven idag, kollade även på schoolsoft och där hade jag fått ett meddelande från Ernst.
Iaf jag hade tydligen 300 poäng extra och fick också med Engelska B fast jag skrivit av mig, jag hade gjort tillräckligt för att få G iaf :) så det kändes bra :D
Så pratade med Steven och kollade om han kunde lägga så många gröna kurser som möjligt på betygsdokumentet och det skulle nog gå att ordna :) Så då kommer jag ha en snittpoäng på 18.63 :) mitt mål var 18.0 så jag är as nöjd :D
Blir kanske något lägre om det inte går att lägga in Naturkunskap B, Biologi A & B men det är inte hela världen :) kommer iaf vara över 18.0 :)

Nu på måndag börjar man ju jobba :) känns kul, lite jobbigt att det är mellan 14-22 bara men men det är ju pengar och det fungerade ju bra förra sommaren så det ska nog gå bra den här sommaren också :) Sen får jag se vad som händer, om man får förlängt eller om jag ska söka annat jobb.
Jobbar ju 6-14 veckan därpå så det är kanon då hinner man med mycket på eftermiddagen också :D
Kommer ju bli så att jag inte hinner träffa Joi så mycket när jag jobbar sent :( Men kan ju vara bra att sakna varandra lite också, han ska för övrigt komma hit imorgon också :)

Gjorde en liten lackrengöring på bilen igår också, hann med motorhuv, framskärmar och ena framdörren sen så orkade jag inte mer, fick lite hjälp att Joi och Thomas med motorhuvuen men de tyckte det var för jobbigt så de gav upp :p
Vaxade även de delarna jag hann med att rengöra så det blev blankt och fint :) blev en del skillnad faktiskt.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, men hade nästan lika gärna kunnat gå ut och ställa mig med schampooflaskan för det öser ner här :P
Bra för åkrarna men lite trist för mig som har mina sista lediga dagar nu :p


Kommentarer

Postat av: Joi<3

Grattis älskling :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback