Snart sätts betygen!

Jag borde egentligen åka förbi berga och prata med Steven idag om mina betyg och vilka jag vill ha på betygsdokumentet eftersom som jag har 2-3 kurser extra :)
Men orkar inte göra det idag så får göra det imorgon, måste försöka få tag på ernst och fråga om han har fått in min Ekologiska Odling uppgift, han brukar alltid svara på mina mail och nu har han inte gjort det så då blir man lite orolig att han inte har fått in den uppgiften :S
Betygen ska sättas i slutet på den här månaden så det är ju inte så länge kvar :S och de börjar skicka ut i juni :) ska bli kul att se hur bra betyg man får :) Vet ju på ett ungefär men det är ju några ämnen som jag inte vet :P

Har kollat upp på nätet vad min utbildning skulle kosta, det landar på runt 90 000.
Men då blir jag utbildad hundmassör, hästmassör, hästfriskvårdare, hur ryttarens sits i sadeln påverkar hästen, akepressur för både häst och hund, men sen behöver jag ju inte utbilda mig till allting på en gång, men det skulle vara kul :)
Funderar på att börja med hästmassör iaf och den utbildningen är på ca 30 000 så det är bara att spara allting man tjänar när man börjar jobba.
Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag hinna ändra mig 20 ggr till om vad jag vill bli så jag har det lite på is med att bestämma mig :) Men pengar ska jag iaf spara.

Idag blir det att åka till apoteket för att kolla om jag har fler p-piller att hämta ut och har jag inte det så får jag åka till ungdomsmottagningen och fixa recept. Sen ska jag hem till Joi också :)
Har lyckats vända tillbaka dygnet lite grann iaf, gick och la mig vid halv ett igår och gick upp vid 11 så det är ett par timmars förbättring iaf. men ska klara av att gå upp 8 inom några dagar så får inte gå och lägga mig allt för sent.
Har även varit godisfri i 2 dygn nu och knappt ätit något socker alls! Stora framsteg med tanke på att jag är så fruktansvärt godisberoende :p
Men nu ska jag nog ut med vargen på en promenad innan jag åker iväg och fixar med allting :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback