Så vad hände.

Var ju som sagt tidigare på Chaplins på studentskiva, visst att toaletterna inte lukta jätte gott men maten var faktiskt helt okej. Det serverades kött, potatisgrattäng och beanesesås :) det var faktiskt riktigt gott. Till efterrätt blev det samma som på min studentskiva :) glass, grädde och jordgubbar :) MUMS :D

Det var väldigt trevlig stämning när folket hade fått i sig lite alkohol och det pratades mycket vid alla borden :) dock var Chaplins lite för chill för min smak med karaoke och ett litet dansgolv där DJ:n spelade för låååånga remixer av samma låt.
Blev faktiskt lite sugen på att sjunga en låt men den fanns tydligen inte för Jois kompis Stoffe kollade efter den när jag sa vad den hette, han ville sjunga duo på den, men jag vågar ju inte göra det nykter. Har ju inte sjungit karaoke innan. Singstar räknas inte :)
Men helt okej ställe ändå :) Chillplace helt enkelt :)
Dock så fick Joi i sig lite för mycket dricka då han drabbades av en karatefylla. Med andra ord han dricker en del, känner inte av alkoholen och dricker ännu mer, sen så säger det bara pang och han blir jätte påverkad och mår jätte dåligt.
Så vi tog nattbussen som gick ca kvart i 1 från centralen och ja vad säger man, han var väldigt blek och mådde inte så jätte bra :S
Men nu ligger han och sover gott bredvid mig iallafall. Stackarn.

Nä nu ska jag nog kolla hur bussarna går imorgon så jag kan ta mig till skansen :)

Natti natti


En fin ros som stod framför mig på bordet där middagen serverades


Kommentarer

Postat av: Carro

Vilken fin blogg du har. Haha så kan de gå ibland, men jag antar att ni trots de hade lika trevligt båda två. Hoppas du får en lika bra dag idag.

Postat av: Junitjej

Vilken vacker ros!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback