Picknick

Idag så hade jag, mamma, marika och hunden lite picknick ute vid havet :) Det var jätte härligt väder och super skönt. Lite kallt när det blåste in från havet.
Men vi satte oss i lä och fikade och det var så härligt :)

Hade även läsarrekord igår :) med hela 14 läsare :D

Idag så har jag förövrigt haft as ont i ryggen så har fått äta as starka smärtstillande tabletter :S de börjar gå över nu och eftersom jag passade på att bygga klart råttburen så lär jag ju få ännu mer ont i ryggen än vad jag hade innan :S så det blev inget gym för mig idag och troligen inte något gym för mig imorgon heller :S

Imorgon ska jag färga håret igen så då får man se hur det blir :P förhoppningsvis ser det inte allt för illa ut :P


Låg och solade lite på verandan idag också :) det var väldigt härligt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback