Ortoped besök och studentskiva

Var hor ortopeden imorse och blev jätte besviken på att jag inte fick den hjälpen som jag hade hoppats på. Har problem med diskarna på flera ställen men det enda som jag fick fram av mitt besök var att jag inte fick någon magnetröntgen och att jag ska träna mer sjukgymnastik och träna mer överhuvudtaget, lätt att göra det nu när han har klämt på en så man har as ont i ryggen :(
Mamma blev inte så glad när jag ringde henne, hon sa att hon skulle ordna det. Hmm undrar hur hon ska kunna ordna det här.

Mamma, Tommy och Marika är för övrigt på Astrid Lindgrens Barnsjukhus för att lära sig mer om hur man ska leva med reumatism som barn.
Tycker så synd om Marika, hon är inte ens 11 och har redan reumatism :( Men endå så är hon så stark och det är så mycket fart i henne.
Beundrar henne verkligen.




Hämtade en motorsåg i skolan idag också, ska fälla två trän som skymmer solen för våran nya veranda, så ska väl roa migs med lite trädfällning så man kan fixa diskarna så att de blir ännu värre...
Men ska bli kul att fälla lite igen var ju ett tag sen sist.

Träffa Henke också när jag var i skolan, tycker så synd om honom just nu, han har det inte allt för lätt. Stackarn men endå så är han så stark och försöker se saker och ting positivt och tänka att det kommer att ordna sig.
Bara så att det vet Henke, Jag finns alltid för dig när du än behöver <3



Men nu måste jag försöka muntra upp mig själv lite, har ju studentskiva ikväll, har en jätte fin klänning och förhoppningsvis så kommer det bli jätte kul också.
Vi ska ju ha på 360 och det lär ju komma ganska mycket folk :)
Kul att Amanda ska med :D
Får skjuts hela vägen också eftersom jag ska vara vägvisare :) så då slipper man tänka på att köra bil :)
NIce nice, men nu måste jag platta håret, ska ju åka vid 6 typ :p och klockan börjar bli mycket nu :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback