Min helg

Hmm, måste fundera lite vad jag har haft för mig i helgen.

I fredags så var jag på Rix Fm Festival i kungsträdgården, var där med mamma, tommy & marika, sen kom Emelie, Thilda och Joi och några till dit.
Var där till klockan 9 sen gick vi vidare mot toxic.
Smått rund under fötterna som jag var så blev jag väldigt dansgalen och dansade järnet :) Var enligt Joi lite över social med vimmelfotografen också, men vadå jag var ju trevlig iaf :) fick låna hans kamera och fota lite folk, det var kul att han blev nöjd med bilderna :)
Emelie och Thilda drog ganska tidigt på kvällen eftersom Emelie skulle upp och jobba, stackars. Men vi hade as kul och flängde runt en massa på dansgolvet :) Tyvärr så blev Thilda utslängd för att hon såg för trött ut, men bara 20 minuter innan de skulle gå, så det gick nog inte någon större nöd på henne :)
För övrigt kändes det som om det bara var jag som hade as kul efter att Emelie och Thilda hade gått, verkade bli lite småkonstig stämning i gänget...
Hmm, kanske skulle lösa sig om personen i fråga höll sig till en i taget, vad vet jag.. Blir bara den personen som blir sårad i längden... Playerstyle does´nt work :p
Nog talat om det.

I lördags så sov jag till halv 2 :) mycket skönt måste jag säga. Sen ringde jag till mamma eftersom jag inte kunde komma hem från tyresö. Hade inget busskort, inga pengar på mig och inga pengar på luren, illa :P men min snälla mamma kom och hämtade mig efter ett tag iaf :)
Sen när jag kom hem så träffade jag bror min som var ute i skogen hos sina polare. Det var väldigt trevligt och vi gick en sväng med hunden och prata en massa.
Synd att det har blivit så mycket bakomryggen snack och sårade människor, annars hade kanske tillvaron sett annorlunda ut.

Idag så har Tommy och jag fixat min bil så den låter inte en massa längre :) och när jag säger att vi fixa bilen så stod han för fixandet och jag betala delarna. Se och lär heter det då :)
Hjälpte dock Tommy lite med att fixa rutan i golfen :) det blev as nice sen när den var tonad och klar :D Han har ju bytt hela cabben och innertak och allting, riktigt imponerande att han lyckas så himla bra med det också :)


Cabben innan rutan är i


Sedan gick jag och Marika och träffa brorsan igen. De avr trevligt :) vi gick ut till udden och satt och stekte i solen det var härligt.
Hoppas det inte dröjer mer än ett år innan vi träffas nästa gång, mest för marikas skull.
Men bägge två verkade glada över att träffa varandra och vi satt och prata lite om allt möjligt och Marika kasta sjögräs på Patrik.


Marika och Patrik tittar på någoting intressant



Ikväll har jag faktiskt gjort klart min ekologiska odlings uppgift om växtföljd, kändes väldigt skönt att bli klar med den :) Så nu ska jag bara skriva rent svenska novellen och göra religionsfrödjupningen :) Nice nice :)
Måste göra klart allting så snart som möjligt, men har bestämt att allting ska vara klart på idag och det är ju 23 timmar kvar på dygnet så det ska jag nog kunna ordna :)

Har för övrigt en extremt chipssugen hund som ligger nedanför mina fötter just i detta ögonblick. Måste fixa en bild på henne :)



Patrik och Marika




Jag var ute och fotade lite




Mammas jordgubbsplanta




Min fula vovve vill ha chips


Kommentarer

Postat av: Joi Widlund

Fin blomma :) (den rosa)

Vad är det för blomma?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback