Jobbigt det här med rubriker.

Kom inte på någon bra rubrik så det fick bli sådär

Blev inte någon mösspåtagning idag för min del, jag låg hemma och sov istället :)
Sen inte långt efter att jag gick upp vid halv ett så ringde jag till Joi, vi pratade i 3 & ½ timme. Tror vi behövde det. <3

Har för övrigt inte gjort speciellt många knop idag, mest legat på soffan och degat, får lite dåligt samvete över att jag inte ens har börjat med religionen, den skulle varit inne för läääänge sedan. Men har inte riktigt haft ork till det idag.

Kollade på Twlight med mamma och marika nu ikväll också. Såg den inte för att jag tycker Edward Cullen är snygg, för det är han inte! De hade kunnat haft en snyggare person som spelar honom, men men, man kan ju inte få allting i en bra film :)
VIll se den nya filmen nu! Men den kommer inte ut på bio förens typ om ett halvår.... Suck.

Imorgon blir det ett studiebesök till Tjulsta, ska bli kul att hälsa på dem som jobbar där igen, var ju över ett halvår sedan som jag var på praktik där, har till och med bränt ut bilderna jag tog när jag hade praktik. Ska bara komma ihåg att ta med mig skivan. Enda nackedelen är att jag måste vara på skolan vid kvart i 8 imorgon :p jag som är så morgontrött nu för tiden :P

Fotade lite ikväll också, måste ju öva upp fotoskillsen :)







Redigerar inte mina bilder utan lägger upp dem som de är, tycker det är tråkigt med redigerade bilder, för redigera är någonting som alla kan göra, men att ta ordentliga kort är det ett fåtal som kan. Så inga redigeringar här inte :P


Kommentarer

Postat av: Marie

UNDERBARA BILDER !!!



Bra att du inte redigerar ! Jag är likadan , tänker lika vad gäller det där :D

Kram kussen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback