Jag erkänner!

Åkte buss hem från Joi imorse, är ju ledig så behöver inte gå i skolan :) sååå skönt :) Satt iaf på 840an på väg mot handen från tyersö, jag måste erkänna att jag tycker det är jätte kul att tjuvlyssna på alla som pratar, kan inte rå för det, men när man har läst klart sin tidning vilket går ganska så fort så blir det bara att man börjar lyssna på alla andra.
Iofs så var det inte så många som pratade nu imorse men två killar höll på att ryka ihop, gorma på varandra som attan.

Försökte också ringa till amanda för att lämna biljetterna men hon svarade inte, så ringde björn och han var på väg mot jordbro, så han fick biljetterna istället.
Åkte även med en liten bit med lastbilen :) de var kul att åka lite större fordon än min Fräser :) 



Björns Lastbil


Åkte sedan med mamma till huddinge sjukhus där hon fick EKG som ska sitta i 2 dygn, hon ska även skriva ner allting hon känner av, så de blir en del hon får skriva.
Vi åkte sedan in i Huddinge centrum där vi gick in på Glitter.
Fick en jätte fin ring av mamma och jag blev lycklig som ett barn på julafton :)

Sedan var det hem och då har man suttit vid dumburken mesta delen av tiden. Vill att tommy ska komma hem så vi kanske kan fälla träd, kan ju göra det själv, men han vill nog vara med ändå :P

Sen vid 7-8 ska jag iaf till Emelie :) vi ska ha lite filmkväll :) mys :D






 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback