Jag blev kidnappad

Gnällde ju tidigare idag om att jag trodde att det här skulle bli en seg dag :p men jag hade lite tur :) Toni & Evelina kom förbi och kidnappade mig och Joi, vi stannade även till och kidnappa Kim också. Sen åkte vi till farsta för toni skulle kolla på ett par byxor men de fanns inte på brothers så vi drog till donken och käka lite sen så åkte vi till Lidl och handla godis :)
Sen blev det filmkväll hemma hos Kim, då kom även Dan, Cornelia, Mathilda, Thomas och Oskar förbi, fast det var typ bara jag, Joi, Toni, Evelina och Thomas som kolla på film de andra spelade typ poker eller kollade på en annan film i kims rum :P
Sen lite senare så kom Jenny och Amanda förbi också. Trevligt trevligt :D
När vi hade kollat på två filmer, Underworld och X-man 3 så drog vi hemåt.
När vi kom hem så hämtade vi skruttis och gick till statoil för joi ville handla läsk :)

Imorgon ska jag hem till mig, ska vara lite chaufför åt min mammas kompis så hon slipper ta bilen :)
Sen blir det att rota fram någonting man kan ha på sig på kryssningen.... Borde köpa lite nya kläder, känner att det var ett tag sen, undantag studentklänning :)
För övrigt så är jag grymt sugen på att skaffa häst, fast just nu skulle det inte fungera så bra med tanke på ekonomin och ryggen men men.. Ska försöka göra min rygg frisk snart, på något sätt..


Kommentarer

Postat av: Emelie

Klart du ska skaffa häst :) Fixa ekonomin o ryggen o skaffa sen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback