Hunnit med mycket idag!

Idag har jag varit väldigt duktig och hunnit med massa saker. Bland annat städat, städat på kontoret, färga håret, fixa det sista med råttburen.
Råttorna trivs för övrigt jätte bra i den nya buren och det känns kul :)
Har även fixat naglarna idag. Hahaha behövdes 3 pers :P
Jag limma, satte dit nageln, tommy tröck fast nageln stenhårt och mamma såg till att limtuben inte torka ;O Men fint blev det :D

Träffade Sofia på kontoret idag också och hon var där för att hon hade tråkigt.. hmm kanske borde skaffa sig fler intessen, men hon hade tydligen åkt ganska mycket cross i helgen :)

Färgen på håret blev lite mörkare än vad jag hade innan men snyggt blev det iaf :) tack syster för hjälpen :)

Har kommit på en sak som jag stör mig på, det är när man sitter och lyssnar på någon som föreläser eller redovisar och personen inte har någon kontakt alls med de som lyssnar. Personen kanske bara kollar ner i pappret eller bara på samma person, sjukt störande, känns som om de inte bryr sig om man lyssnar eller inte. Jag vill ju att alla ska lyssna på det jag pratar om :)

Knäppte pappa lite på näsan idag också.
Vårat telefonsamtal lät så här:
"Du vet att jag bor närmare nu, så du kan komma och hälsa på oftare."  Sa Pappa.
"Jo jag vet, men det är precis lika långt till mig." Svara jag.
"Men jag har ingen bil."
"Men jag har inga pengar så jag kan köra bil, så det blir precis samma sak i slutänden."
"Jo kanske det, men jag måste fortsätta med maten nu."

Han blev lite stött, men men, trött på att alltid jag ska åka till honom :P De diskuterades mer saker men det har mer med någon form av snålhet att göra.
Tycker inte man ska klaga över vissa saker om man erbjuder sig att hjälpa till. Men men, alla är vi olika :O

Imorgon är det studentskiva. Jippie :P känner mig inte så jätte taggad. Visst det ska ju bli kul att festa med alla :) Men samtidigt så vet jag att det saknar fruktansvärt mycket pengar till fakturan, så fattar inte riktigt hur den ska kunna bli betald, jag har ju redan sålt min andel eftersläppsbiljetter + några till så jag tänker inte betala extra, då kan jag lika gärna skita i att gå. Men men...

Ska till ortopeden imorgon också, får se vad han säger om min rygg :P hoppas han kan skicka mig till en magnetröntgen.. men men får väl se.
Ska försöka klämma in ett ekologiomprov imorgon också, hmm man kanske skulle ha pluggat på det :p
Men kolla på film med mamma istället :) Vi såg "Låt den rätte komma in" Den var faktiskt bra och inte en vanlig svensk film :) Rekomenderas :D

Nä nu kanske man ska ta och sova så man orkar upp imorgon också, jobbigt när man halft vänder på dygnet på helgerna.

Jaja :)

Kul att det är några som följer min blogg :)


Kommentarer

Postat av: Marie

Klart att jag följer din blogg :D Alltid lika roligt att komma hit och se vad du har haft för dig ! Jättefina bilder från Kolmården med !!! Om vi ev åker i sommar får ni ta å möta oss där :D Vore grymt roligt att få träffa er igen !

Hoppas ni får super roligt på studentskivan !!!

Kram Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback