Härlig dag idag

Det gick jätte bra på redovisningen i Etologi :) vi fick MVG för våran beteendestudie i ladugården och jag fick MVG i slutbetyg i Etologikursen :) så är riktigt glad :)

Igår så var det tänkt att jag skulle festa med Joi och hans kompisar, men det blev att jag körde till Amanda med Joi och co där vi röjde lite :) Det var trevligt :)
Grabbarna fick hälsa på Mickes husdjur, två stycken boaormar och en anakonda.
Anakondan försökte äta upp kims handflata :P
Men boaormarna blev kim riktigt kär i, har aldrig sett han bli helt till sig över ett djur förut så det var lite kul :)
Thomas tyckte nog att jag var lite dryg igår för att jag höll på att bråka med honom hela kvällen :)
Sen drog vi till Vegabaren och käkade lite innan vi drog hem till Tyresö, då åkte jag iaf och gömde bilen bakom en annan bil och det var lite kul att se hur grabbarnas förvånade miner när de inte såg mig :)

Idag så har jag förövrigt byggt på min råttbur och den blir väldigt stor och rymlig, dock så fick jag en aning ont i ryggen så fick sluta, får göra klart den imorgon istället.

Måste försöka plugga lite i helgen också, har omprov på måndag och nästa vecka är sista veckan som jag kan plugga sen tar man ju studenten.

Nike hade varit borta i nästan 7 dagar men han kom hem igår och då blev mamma glad. Hunden blev också glad för när jag kom hem igår kväll och åt tacos så var hon jätte ledsen men idag var hon glad igen :)

Imorgon ska jag försöka dra mig iväg till gymmet igen :) beror lite på hur det känns i ryggen, kanske vilar ett par dagar och tar gymmet nästa vecka.

På söndag ska jag färga håret igen :) så får lägga upp resultate här sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback