....

Uscha, har en formsvacka just nu, vill bara ligga och sova hela dagen imorgon... Funderar nästan på att göra det :p




Tycker att min mobil borde ringa lite oftare... Det är de små sakerna som betyder mycket!!!!




Var iaf och handlade med Mamma och pappa idag och det kändes lite konstigt att säga att jag handlar med mamma och pappa, det är ju inte så ofta det händer men det kändes endå bra.
Även om det inte skulle fungera på heltid så är de aldrig fel att kunna säga det iaf en gång i livet :)
Det blev en hel del mat :)
Pantade även en hel säck med burkar som marika gav till mig för att jag är fattig, blev 122 kr :O så nu har jag laddat på luren igen. resten ska jag tanka i bilen så jag kan ta mig till extrajobbet imorgon :P

Vi hade lite familjekväll ikväll, med lassange framför tv:n och filmen Pojken i randig pyjamas. Den handlar om 2 pojkar som blir vänner under andra världskriget, den är väldigt hemsk men samtidigt väldigt väldigt bra och absolut en sevärd film :)
Mamma hyrde även en wallanderfilm och twilight. Funderar på att se twilight ikväll, om jag orkar.

Imorgon är det mösspåtagning på skolan och sen skulle de tydligen festas imorgonkväll.... Men jag känner inte för något utav det :P
kommer nog vara hemma imorgon och göra klart de sista skolarbetet och fixa det sista med träden.


På onsdag är de studenten, ska bli så skönt att slippa skolan, orkar verkligen inte gå där mer...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback