18:e maj

Idag så gick jag inte upp föres halv 2, det var skönt att sova länge. Gjorde inte så mycket eftersom det var så tråkigt väder.
Har fått väldigt mycket positiv respons på mitt förra inlägg och det känns verkligen jätte kul att det finns folk som bryr sig om det ämnet jag skrev om :)

Har även slagit läsarrekord med 21 läsare och det känns verkligen jätte roligt :)

Idag har jag fixat lite med bloggen och försökt göra den lite mer personlig och jag blev riktigt nöjd men det kommer bli mer uppdateringar hela tiden :) Men för att inte kunna någonting om html-kodning så tycker jag att jag har kommit väldigt långt :)

Skulle ha städat i ordning hemma, men blev bara att jag fixade med tvätten och fixa bloggen, skulle ju ha gjort klart min religions fördjupning idag också men det har jag då inte gjort :P skäms på mig.

Men åkte iallafall till kontoret och städade så det blev fint där. Sedan åkte jag direkt till Jois fotbollsmatch och eftersom det regnade så satt jag i bilen och kollade. Ville inte stå ute och huttra i kylan.

På söndag så ska jag och mamma åka på kryssning :) blir för hoppningsvis lika roligt som vi hade förra gången :)


Kommentarer

Postat av: Marie

Ja för att inte kunna nått om alla dessa koder e du kanon duktig ju !!! Önskar vi bodde närmare så du kunde lära mig lite ;)

Massor med kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback