Trucksnor

Det var en fruktansvärt seg dag idag på jobbet, det berodde nog på att jag hade en dipp typ mer än halva dagen och att det var segt på S10an som attan, gick inte speciellt många pall, kom jätte många sen stod den still i en halvtimme om inte mer :p Men det flöt på ganska så bra efter 7-tiden :)
Körde lite europall när banan stod still och fick då även plocka lite pall som hade vält :p Men men..
Slängde gamla spännband också och då upptäckte jag att jag hade fått trucksnor på armen!
Trucksnor är egentligen smörgfett till lyftstativet men det är typ grön aktit så det påminner om snor :p Så helt enkelt trucksnor.
Måste skaffa en handsfree till luren så jag kan tracka folk under tiden som jag jobbar :)
När jag körde två pall med åttapack så skulle jag lägga på en playwoodskiva på dem eftersom de ska vara underst, det gick ju bra men när jag vände mig om och skulle hoppa in i trucken så slog jag i knogen i de andra skivorna som stod bredvid, det var verkligen inte skönt :p  Så nu har man ett väldigt snyggt skrapsår över hela knogen på höger långfinger :p

Jag har gjordens träningsvärk i magen så varje gång jag hostar så gör det ont :P
Pratade med Umit (han som jag alltid glömmer namnet på) och han gav några tips om träningen på gymmet :) Han har tydligen gymmat med bodybuilders tidigare så vet hur man gymmar på rätt sätt. Så ska pröva en ny övning på gymmet imorgon. Han kunde också gissa rätt kroppsvikt på folk, så jag lät honom testa och jo han fela på 2 kilo så jag är imponerad :)

Kanske ska förklara vad en dipp :p
Man kan vakna på morgonen och allting känns helt meningslöst, man har inte någon lust med någonting och det man helst skulle vilja göra är att inte gå upp på morgonen om det är en riktigt djup dipp, annars tar man sig upp ur sängen men bänkar sig i soffan eller någon annanstans där man sitter bra och så skulle man gärna sitta kvar där resten av dagen..
Sen om det har hänt andra saker omkring som är jobbiga så blir det en djup dipp :p
Men ska till ungdomsmottagningen nästa vecka och kolla om de kan hjälpa mig på något sätt, det är iaf en början och de kanske kan ge mig råd.
Men nu är det förhoppningsvis färdigdippat för den här gången.. :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback