Trött :p

Är väldigt trött efter en dag på jobbet när jag egentligen skulle ha gått upp 04.00 men tog bilen till jobbet och fick då 45 minuters sovmorgon :P hade varit mycket enklare om man bara jobbade morgon istället för morgon/kväll :p
Ska höra med någon om man kan flörta in sig på morgonskiftet på andra passet också :)
Var på S10an idag och den pumpade ut fanta i mängder, så dagen har iallafall gått jätte fort :)
Åkte till gymmet efter jobbet, tycker jag höjer vikterna på masiknerna jätte ofta men tycker fortfarande inte att det ger speciellt mycket :(
Får väl börja gymma varje dag, fast då skulle jag tröttna helt klart :p
Måste börja se lite mer glad ut på jobbet också :p ser skitsur och gravallvarlig ut när jag sitter och kör, folk lär ju bli rädda för mig, men det är bara för att jag koncentrerar mig för att inte ha sönder någonting :p
Har rasat en del plastbrett men i övrigt har jag inte rasat någonting ännu, peppar peppar..
Idag blir det nog iallafall tidigt i säng om jag ska orka med morgondagen :) Ska bli skönt att sova, nästan så man längtar lite till sängen nu faktiskt :p

Nike kom hem igår, han hade varit borta i mer än en vecka och jag började minst sagt få dåligt samvete över att han var borta. Eftersom det indirekt var mitt fel att han sprang iväg.. :( Men nu är han iallafall hemma igen, dock full med fästingar men välbehållen.

Mamma ska operara foten imorgon, vet inte riktigt vad det är som är fel men känns som om det kommer gå bra iallafall. Ska hämta henne på Huddinge Sjukhus efter jobbet, men man vet ju inte riktigt vilket skick hon kommer att vara i eftersom hon inte tål att bli nedsövd..
Men förhoppningsvis så går allting bra och läkaren hittar vad som är fel.

Höll på att smälla med en bil i rondellen vid jet i jordbro... Och det var inte mitt fel, eftersom är man i rondellen så har man företräde, men lik f*rbannat så kommer det en gubbj*vel och kör om mig på yttersidan i rondellen, det är inte ens tvåfiligt där! Jag slängde mig på tutan och skrek massa glåpord efter honom... Hade jag kört lite fortare så hade jag satt min motorhuv i sidan på hans bil. Det var inte mer än 50 cm ifrån en riktigt kraftig smäll.. Han måste ha kört betydligt snabbare än 60 genom rondellen och jag kom i 30-40....
Körde sen om och skrek lite på honom, inte för att han hörde det men han såg min mördarblick iallafall...

Känner mig på as dåligt humör, kan nog bero på att jag har sovit alldeles för lite inatt, trots min powernap på jobbet i trucken när banan stod still i 15 minuter :p
Men kan nog också ha och göra med en del saker som har hänt, visst borde kanske ha släppt det nu men jag kan faktiskt inte, det är en sån dask i ansiktet mot självförtorendet och tilliten så att det finns inte...
Men man kan ju hoppas att du vet vad du förlorar om du bryter ditt löfte.

Känns lite trist att jag inte kunnat fota någonting på senaste, men jag orkar inte riktigt med det :p kanske senare när jag har kommit in i jobbandet mera, men svårt att göra det när man byter skift hela tiden. :P hade varit lättare om det var mellan natt och morgon :p
Aja nu ska jag nog äta lite mat, sen blir det sängen för min del.
Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback