Sladdar & Fåtölj

Igår så var det en ganska seg dag med för mycket regn. Jag hittade en bäddfåtölj på blocket i bromma som jag åkte och köpte. Joi hjälpte till att bära :)
Kan bara säga att jag hatar verkligen att köra opeln, jag hatar den där dumma GPSn för den hade inte med alla vägar och jag hatar vårat mongosläp i kombination med de två förstnämnda..
Jag var på allt annat än ett bra humör igår när jag åkte till bromma, kan bara säga stackars Joi som fick stå ut med mina allt annat än fina ord.
Men idag är en ny dag och jag ahr varit på bra humör :)
Har köpt sladdar till bilen så snart kan jag fixa stereon :) måste bara ha fint väder och ett par säkringar sen är det bara att koppla in ljudet :D wiiiee :D :D
Gymmade idag också och gjorde det stora misstaget att inte äta frukost innan så jag tyckte alla masknierna var jätte tugnt inställda idag fast det var samma vikt som förra gången :p
Sen har det varit jobbet hela dagen och S10an idag igen och det vräkte ut pall från den och helt otroligt nog så stannade den inte en enda gång idag :p
Så det var fullt ös.
Skjutsade hem Anton också, men han visste inte vilket hus han bodde i, haha :) "alla ser ju lika dana ut" ;) Nä ska vara snäll, inte lätt att vara senil när man börjar bli gammal ;)
Tro mig jag vet hur det är :)

Imorgon ska jag till magnetröntgen och röntga ryggen, så då lär man ju få åka in i en sån där tunnel, sen ska man ligga jätte stilla, men men vi får väl se hur det går och om de hittar någonting som är fel :)
Ska sedan hem till Joi <3 :) 

Det är dessutom någon som haft väldigt tråkigt när de har haft min truck, istället för at det står truckservice och reservdelar så har någon bytt plats på bokstäverna och skrivit runkarservice. Ska ta bild på det också lägga in i bloggen imorgon :)

Marika fyller dessutom 11 imorgon :) Grattis till dig lill gumman :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback