Sjukhusbesök :P

Var som tidigare inlägg på jobbet och jobbade, S10an drog igång ganska ordentligt sen efter frukosten, det har varit både fanta pinapple och fanta exotic. Hjälpte Roffe att köra ett raklass med bara Cola 2 liters, var typ 48 pall eller något.
Dagen gick jätte fort iaf så när jag hade slutat så bar det iväg mot huddinge sjukhus.
Skulle hämta mamma men när hon ringde mig vid 20 över 2 så hade hon fortfarande inte blivit opererad :O hon hade alltså varit där sen halv 10 och fick inte sin bedövning förens halv 2 :p
Så jag åkte hem till Nadja och Sofia och lånade deras soffa i ca 20 minuter, sen så skulle sofia åka och handla så åkte med henne och då ringde mamma och sa att det inte blev någon operation. Läkarnas ursäkt var att de inte hann med henne... Ähm hallå, det är ju faktiskt de som har sagt tiden till henne :O
Men tydligen var det så att bedövningen och blockaden som hade satt sig åt fel håll upp i låret istället för ner i foten... Hmm, inte så välutbildad personal montro?!?!?
När jag iallafall skulle leta upp mamma så blev jag omkring skickad till olika våningar och olika ställen, kunde inte få tag på mamma eftersom hennes telefon låg inne i ett skåp så jag irrade runt på Huddinge Sjukhus i 20 minuter innan mamma ringde och berätta vart det var någonstans hon var.
Då haffade jag en rullstol att skjutsa mamma i, eftersom bedövningen gjorde att hon inte kunde gå.
Hon hade tydligen blivit rejält förbannad på läkarna för att de inte hade hunnit med henne, och jag kan förstå det.
Men förhoppningsvis så blir operationen av inom snaraste framtiden.

Snart så ska jag åka till joi en sväng, ska sova hos honom inatt :) sen blir det tidigt upp som fan när jag ska åka och jobba imorgon men men, det får det vara värt :)
Ska bara vänta på att tommy kommer hem och lagar tjockpannkaka :) Mums.
Ska gymma imorgon också, och verkligen ta ut mig helt, sen blir det hem till Nadja igen för att umgås med henne och inte bara låna hennes soffa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback