Shoppingtur :)

Dagen har flugit iväg, det var hela tiden någonting på S10an så det var fullt ös, men sen hände samma som igår att banan säcka ihop en halvtimme innan vi slutade, jag klagar inte :D

Sen efter jobbet så hämtade jag  upp Emelie vid jetmacken och vi åkte till Farsta. Där tog vi först en fika och jag förstår inte att det är så dyrt att fika :O Emelies räkmacka och cola kostade typ 80 spänn!
Jag köpte en macka med ost på och en dammsugare för 40 :P Bara mackan kostade 25 spänn :O
Sen gick vi runt i alla affärer i hela farsta, vi pratade en massa och jag hittade absolut inga kläder alls :(
Men Emelie var fast besluten ut att jag skulle hitta kläder  så vi gick in på H&M för typ 5 gången och jag sa att hon fick plocka på sig vad hon ville till mig. Tro det eller ej men vi hittade faktiskt kläder till mig :)
Det blev ett par mörkgröna shorts, en blus/skjorta med lite olikfärgade sträck och ett vitt linne :) Sen köpte jag strumpor också :)
Efter att vi hade sprungit runt i affärer i mer än 2 timmar så åkte vi till Ica Maxi för att köpa hårfärg. Så nu blir det förhoppningsvis mörkare och blir det inte det nä då får jag väl vara mellanblond/ljusbrun helt enkelt :p
Vi hittade också varsitt par skor också :D
Så tack så mycket gumman för att du orkade med mitt antishoppinghumör :P och tack för att du fick mig på så mycket bättre humör <3
:)
Vi får se till att det inte blir för sällan nu som vi ses.
Vi har också samma smak om vad vi har för tatuering :) Så det känns bra :)

Men nu ska jag försöka få ordning på mitt hår :)



Min ena nya sko :)


Flisan äter grässtrå


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback