Rubrik :p

Jag är verkligen sämst på att komma på rubriker men men det får duga med den där.

Cyklade till Tungelsta idag i regnet och det gick ju bra eftersom man blev ju varm av att cykla men sen när jag satt på bussen till gymmet så började frysa något fruktansvärt :p så direkt när jag kom in på gymmet så gick jag in i bastun med kläderna på. Det var skönt :)
Sen var det bara att börja gymma, fick lite dåligt samvete när jag såg att jag inte varit där på en månad!!!! Tiden går lite för fort ibland... Men men nu är det nya tag som gäller och jag känner nu att träningsvärken börjar komma smygandes :p

Jobbade på S10an idag också, det är ett produktionsband där det kommer 1&½ liters läsk, i singelpack eller 8 pack. Först var det Cola Zero sen Sprite :)
Jobbade med Ivan och..... hmm vad var det han hette nu då :p aja. Men de var trevliga iaf :) Man kanske borde lära sig turkiska så man kan tjuvlyssna på vad alla säger :) Eftersom nästan alla är turkar så pratas det ofta på turkiska i fikarummet, man blir ju lite nyfiken på om de säger någonting om en :) Det roliga är att nästan alla är släkt med varandra också på ett eller annat sätt :)  Eller kanske inte med varann men alla som jobbar där inne har en släktning som också jobbar där :)
Undrar vad det blir för arbetsuppgifter imorgon, tycker det är kul att jobba, men det är väl bara det den första tiden sen så blir det nog inte lika kul längre, men samtidigt så blir det vad man gör det till :)
Mötte på arbetsledaren för det andra skiftet idag och han kom ihåg mig, jag jobbade ändå inte över speciellt mycket förra sommaren men han kom ihåg mig endå, undrar om det var för att jag skötte mig bra, eller motsatsen? :S Hoppas på det första iaf :D

Snart är det nog läggdags för min del, ska upp 8-9 imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback