Mamma!

Låg nyss ute i hängmattan och funderade på livet och vad som verkligen är värt någonting i livet. Jag kom fram till att min mamma är verkligen världens bästa.
Vad det än är som har hänt så finns hon alltid där med goda råd och lyssnar, hon kan fixa saker som ingen annan kan fixa.
Bara genom att prata med min läkare så fixar hon en magnetröntgen tid åt mig med mindre väntetid än en månad.
Hon finns alltid där och lyssnar. Hon är inte bara min mamma hon är min bästa vän också, en vän som man delar allting med. Vi finns där för varandra oavsett vad det är som har hänt så vet vi alltid att den andre alltid finns och lyssnar.
Min mamma lagar alltid jätte god mat och jag ser henne som en förebild, för att hon är en stark person som genom sitt kloka sinne blir respekterad precis för den hon är.
Mamma du är bäst och jag älskar dig!
*Kramar* /din Skorpa


Kommentarer

Postat av: Mamma

det var så vackert...jag blir så rörd...jag är så glad att jag har en sådan underbar dotter..jag älskar dig så mycket min Skorpa!

Postat av: Ann

Vad vackert vad glad jag blir...och rörd till tårar..jag är så glad att jag har dig min lilla skorpa och jag älskar dig så oerhört mycket!//Din mamma

Postat av: Emma

Gud va gulligt :) Mycket fint skrivet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback