Lugn Lördag

Sov tills klockan var efter 1 och det var riktigt skönt :) Har ju inte sovit så mycket nu i veckan så blev väl att jag tog igen mig lite nu :)
Jag och Joi åkte sedan till handen och kollade runt lite sen åkte vi hem till syrran där vi lira lite guitar hero. Nadjas kompis Krsitin var också där, det var väldigt trevligt :)
Sen provade vi att spela wiisports och det var kul de med :)
Sen bar det av hemmåt så nu sitter Joi och kollar på Rocky och jag fixar med Spotify som jag fick invite from en på Tommys jobb.

På tal om jobb så ser det ut som om jag har jobb i höst sen efter cola iaf så det känns skönt :) Ska bara skicka iväg ett mail och träffa chefen och prata lite :)

Blev inga sladdar till bilen idag, får bli imorgon eller någon annan dag :)

Imorgon måste jag verkligen städa nere hos mig, det ser ut som fan :p
Förhoppningsvis hinner jag gymma också men det kan man inte ge sig sjutton på att man hinner med tanke på vilken startstrecka jag hade imorse eller hmm eftermiddags :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback