Lugn helg, eller inte :)

Helgen startade lugnt med film och takmålning sen igår kväll blev det fest hemma hos Cornelia och det blev ett par tequila shots och några cider sen hade man ingen större koll på klockan :) Men jag hade faktiskt ganska kul :)
Åkte tydlingen hem vid 3-tiden, jag trodde att klockan var typ 12-1 :)
Var nära på att slå upp bägge knäna på vägen ut från Cornelia, missade att det var ett trappsteg :P

Idag har jag bara tagit det lugnt, började dagen med att sega en stund innan jag gick till donken, joi var på gymmet och träna så jag tänkte göra raka motsatsen idag :) haha, mycket fett och socker har det blivit idag. Köte godis och när jag kom hem så blev det pizza :)

Känns bra att ha en pojkvän som tycker jag är söt, fast jag såg as sliten ut och hade smink sen igår och var allmänt bakis :p

Imorgon blir det upp klockan 4, ska hinna med bussen som går 20 över 5 så måste cykla vid 10 i :p Men ska bli skönt att jobba tidig vecka :)
Det blir gymmet imorgon också :D

Så snart är det sovdags för min del, måste bara kolla om min tvätt är klar :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback