Grå dag

Åkte ifrån Joi vid kvart över 5 imorse, inte kul att gå upp när han låg kvar och sov.
Det var ganska lungt på S10an idag iallafall till en början sen så sprutade det ut massa pallar med Cola light.
Men en halvtimme innan vi skulle sluta så blev det massa fel på banan och den skickade ut halvpallar med cola istället för helpall. Vissa till och med utan pall :O
Så de sista 40 minuterna så stapla jag europall och plastbrett så att det blev fint.
Umit och Ivan roade sig med att kommentera storleken på armar och ben, de kom fram till att Umits överarm är lika bred runt om som Ivans lår... Haha, var rätt kul att se dem hålla på och de ska vara typ 30-40 någonting sånt :P

Sen efter jobbet bar det av till handen för klippning och jag kan ju säga att jag hade nästan lika gärna kunnat slita av mig håret på egen hand..
För hon som klippte var inte direkt försiktig utan drog ganska friskt i mina tovor, utan spraybalsam till en början. Aj aj säger jag bara, blev till och med lite tårögd ett par gånger.
Sen klippte hon iaf, blev inte alls bra med luggen från början, såg typ ut som att luggen var tjockare än allt hår på huvudet :P Så bad henne att rätta till den lite för det såg verkligen förskräckligt ut.
Så förutom typ 1000 hårstrån fattigare, kamning av öra och nästan avkammade örhängen, samt nästan en borste i ögat och massa små hårstrån som av någon anledning hamande på mina kläder och innanför så blev klippningen bra...
Men nästa gång kommer jag nog välja en annan som klipper mig, om jag går till samma ställe ens vill säga :p

Köpte en handsfree till min mobil idag också så nu kan jag prata i telefon på jobbet :)
Fick även tillbaka skatten igår så nu är man inte fattig längre :) Blir att fixa bilen lite grann så man har ljud i den iaf :)
Sen så ska jag nog försöka spara resten.
Iofs kommer marikas present att gå på en del :)

Nä nu ska jag hänga tvätten åt mamma, som fortfarande var bedövad i benet imorse :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback