Fullt ös!

Igår när jag var på S10an så var det verkligen fullt ös, den bara spottade ut colapallar :P Och när den väl stod still så var man tvungen att fylla på med plastlock och och halvpallar :P Så det var verkligen en dag som gick fort :)
Men tycker det är dålig stil att vissa tar långlunch och långa raster när det är fullt ös :P Men med det nya datasystmet så borde arbetsledarna se vilka som jobbar aktivt, så kanske blir lite ändring.

Idag har jag fått köra lass hela dagen :) Det var faktiskt riktigt kul och tiden gick jätte fort :) Men lite jobbigt när man hamnar bakom någon annan som kör truck och kör jätte långsamt :p
Hade tidigt fredag också så slutade vid 8 :D riktigt nice :D
Har också kommit på att jag stör mig på folk som inte kan parkera i mitten av sin ruta... De båda som parkerar på vardera sida om min bil kan verkligen inte parkera alls, så jag får ofta klämma in mig på as liten plats så man knappt får upp dörrarna :P

Men ikväll blir det bio iaf :) Med Toni, Evelina, Kjelle och Joi, vad jag vet än så länge :) Vi ska se Terminator, tror den kan vara ganska så bra faktiskt :D
Men nu ska jag vara lite social med min Joi lite :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback