Första dagen på jobbet!

Idag har jag varit första dagen på cola :) kände igen massa med folk och de kände igen mig också :) trevligt att det var så många som man redan kände. Till och med Memmet var trevlig från börjar i år :) Han var lite grinig förra året.
Det var lite skillnad jämnfört med förra sommaren, en del folk hade blivit en aning större, eller i vissa fall ganska mycket större, andra hade blivit smalare, men de var ändå samma goa gäng som var där förra sommaren :) Det var riktigt kul att kommma tillbaka :)
Det som var nytt med lagret var att man inte längre kunde köra på vissa ställen för de hade byggt stelage där :p så man fick ta lite omvägar, men det fungerade bra ändå :) Sen ska man börja plasta koncentratförpakningarna så att intre alla blir förstörda om en blir förstörd, på cola kallas koncentratet för BIB (Bag in Box).
Det var även ett nytt system för att hämta pallar och gods, så man var tvungen att scanna ganska mycket och så men jag tycker att det var mycket lättare :)
Sara fick bli lite mentor över mig idag så jag fick lära mig det nya systemet så jag har mest kört tomgods idag, det vill säga, europall, halvpall, returer, bretten och sen fick jag byta av lite på banorna när de skulle äta lunch och så där.
Men det var iaf jätte kul att komma tillbaka :) Nästan så man längtar lite tills imorgon :)

Ska till gymmet imorgon innan jag ska jobba, får se hur det går med ryggen, gick hyfsat bra idag iaf, fick lite ont när jag satt lite konstigt i trucken med fixade det genom att sträcka på mig lite mer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback