Flera dagar att skriva om

Skäms på mig, har ju inte uppdaterat bloggen på jätte länge men nu får det vara nog med pausen från bloggandet. Skärpning nu.

Japp jag magnetröntgade ryggen och jag kan säga att det var tur att jag inte har cellskräck för det var inte gott om plats där inne i röntgenröret. Sen när han väl började röntga (det var en manlig röntgensköterska) så dundrade det som om själva åskan var lös.

Sedan efteråt kändes det som om jag hade jätte ont i ryggen, eller inte jätte ont men det ömmade i ryggen, vet inte om det bara var inbillning eller om jag blev påverkad av all magnetstrålning.


Magnetröntgen, han på bilden ser nästan ut som min mahnetsköterska. Bilden hämtad från internet

Har fått hem 2 säsonger av One Tree Hill så dem kommer jag geeka nu, men dock så glömde jag min box med säsong 4 hemma hos Joi så jag har inte kunnat se på dem. Köpte också Twilight och den har jag sett nu :) Den är verkligen bra, vet inte riktigt varför jag tycker den är bra, det är inte för att Edward Cullen är snygg för det är han inte, nog mer själva storyn om omöjlig kärlek. Grymt bra iaf så den rekomenderar jag alla att se :D och One Tree Hill också för den delen med massa tonårsdilemman och är med all säkerthet föresägbar men om man är inne i storyn på serien så bryr man sig inte :) Man hinner inte tänka i förväg vilka händelser som ska komma utan man är så uppslukad i nuet.




One Tree Hill Säsong 4, jag ska geeka sen säsong 5 :) Bilden hämtad från internet



 


Twilight är en väldigt mysig film :) Bilden hämtad från internet.



Min midsommar firade jag med att städa och sitta framför datan, Mamma tyckte det inte var fint nere hos mig och jag var mycket medveten om det även om jag lät lite småsur när hon påpeka det, men kanske var lika bra att hon sa att det var stökigt så  jag fick tummen ur någon gång och verkligen städa. Så nu är det jätte fint igen :)

Jobbar på S10an i vanlig ordning och det har varit både lugnt och fullt ös.Idag var det väldigt lugnt för banan stod still mer än vad den gick, faktiskt ganska så skönt :)
Pratade med olika personer idag också om att bara jobba förmiddag eller dagstid så får se vad det blir av det, får hoppas på det bästa :) Skulle verkligen vara skönt att slippa 14.00-22.36:passet speciellt nu när mamma ska operera foten också. För hoppningsvis så blir det en operation den här gången och inte bara bedövning i hela benet.

Vi har även fått finbesök från Jönköping av kusin Marie med fästman Ronny och barnen Liam och Meja. Verkligen jätte söta och rara barn de där bägge :)
De hann inte ens vara här i en halvtimme innan mamma springer fram till mig och viskar: "Sånna där små vill jag att du ska ge mig någon gång." Med andra ord mamma är redo att bli mormor redan nu men tyvärr så känner inte jag riktigt för att bli mamma ännu.

Har faktiskt prövat att sova i bäddfåtöljen också och den är verkligen superskön att sova i, skulle nästan hellre sova i den än i min säng :) Den är perfekt att ligga i när man ska kolla på film :)

Har tagit lite bilder också :) Har ju inte fotat på ett tag så kändes skönt att knäppa lite bilder :)



Meja sitter i gungstolen och tycker det är jätte roligt att gunga :)



Grästrån i solnedgången



Min modellhund :)



Som gärna poserar framför kameran :)



Lite macrobilder också :)



Sjön en vacker dag :)



En vacker gärsgård :)

Imorgon blir det min One Tree Hill box tills Joi kommer hem från jobbet :) Sen ska jag vara social mot min älskling som ringde imorse och sa att han sakna mig :) Då blev jag jätte glad :) Saknar honom också, blir ju inte så många dagar vi träffas nu när båda arbetar. Men men man får tar vara på de tillfällerna som ges, men nu är det nog läggdags för min del. Ska upp vid kvart i 5 :P


Kommentarer

Postat av: Joi Johan Hampus Widlund

Fina bilder älskling :)

Postat av: Jennie

Kul o läsa och få uppdatera sig lite, var ett bra tag sedan vi pratades vid! Saknar dig jätte mycket! Hoppas du mår bra! Fan va bra du e på att fota! =) Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback