Bussresa. Sitter...

6a1387d6749547a04c8d5e269c2d6436.png

Bussresa. Sitter på bussen på väg till gymmet, har lite tråkigt så tänkte att jag skickar iväg ett blogginlägg :) åkte för en liten stund sen förbi jordbro och fick lite blackout och tänkte nästan hoppa av för att gå till jobbet :p men kom på mig själv och satt snällt kvar på bussen. Den första dagen jag jobbade så skulle jag lämna av två st pall med läsk, och pallarna är ganska höga ca 150-160 cm skulle jag gissa på. Så kör jag där i gången och så kommer det fram en tant precis bakom pallarna och ser jätte sur ut. Okej att man ska kolla omkring sig när man kör och det är jag väldigt noga med, men är man en tvärhand hög så borde man ju inse själv att man inte syns bakom pallarna. Men men det var ju ingen skada skedd :) men nu ska jag ta och hoppa av, dags att gymma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback