Godissug

Igår så blev jag och Joi lite godissugna så vi gick till Tungelsta. Det är liksom inte som att promenera ner till kiosken på hörnet utan nu är det 6 km till tungelsta och 6 km tillbaka.
Mycket var nog för att vi inte hade så mycket att göra men det var ganska så trevligt att ta en långpromenad, vi gick ganska långsamt så det tog typ 2 timmar.



En larv med spikes som Joi hittade på vägen från Tungelsta



Sen gick vi hem och åt middag, sen åkte vi hem till Joi och gjorde inte så mycket jag somnade medans Joi kollade på film.

Idag har jag huset för mig själv och försökte ornda någon form av filmkväll men verkar inte som om någon vill komma hit så jag försöker hitta på någonting annat att göra.

Jag har kommit fram till att jag inte ska köpa en ny bil längre, ska behålla min fula röda bil.
För jag ska köpa häst istället och  då behöver jag en bil som är billig i drift och det är min fula röda fräser.
Så nu har jag verkligen bestämt mig för att spara pengar till det istället, känner att jag måste tillbaka till min största hobby och hästar är verkligen det. Det kommer bli så mycket lättare för mig att träna eftersom jag tycker det är roligare att träna tillsammans med en häst.

Så nu har jag ett mål att sikta på och jag tänker inte ge upp, jag ska bli hästägare :)


Kommentarer

Postat av: O

När du har häst behöver du ju ingen bil heller! :D

Postat av: Nathalie Fernholm

Va roligt! :)

Vad ska du köpa för ras?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback