Konserter och bilförsäljning.

Lördag:
Idag så har jag i stort sätt bara fixat med bilen, tagit bort kåda, tvättat och fixat. Joi hjälpte mig att tvätta och göra lackrengöring på den samt vaxning.
Så när jag kom hem så tog jag lite bilder på den och la ut den på blocket och 2 minuter efter att jag har betalat annonsen så börjar telefonen gå varm och jag har aldrig varit med om värre. Hann inte mer än att prata klart med den första så var det dags för nästa att ringa efter 5 sekunder. Så höll det på tills det var en kille som ville ge mer pengar för den än vad jag la ut den för. FOLK VAR HELT GALNA!
Så nu har jag sålt min bil.
Men det värsta var när jag skulle åka och sälja den så hittade vi inte pappret på bilen! Så ringde och sa det till dem som ville köpa den och frågade om de ville kolla på den istället och det ville dem.
Så när jag precis kommer upp till Tungelsta så hittar mamma pappret på bilen och då kunde hela affären gå igenom.
Så när alla papper var påskrivna så ville köparna att vi skulle följa med och posta på en gång så vi åkte till Konsum i Tungelsta men de hade inte frimärken, vi åkte vidare till Statoil i Handen men de hade inte heller så till sist när vi kom fram till ICA Maxi så fick vi tag på frimärke.


                                            
                                             Hejdå bilen! Hade bra i Afganistan, för dit ska du enligt din nya ägare.

Imorgon blir det att hälsa på hästarna :) Längtar faktiskt, bara 12 och en halv timme tills jag ska vara där :)


Fredag:
Jobbdagen flöt som vanligt på, den gick faktiskt riktigt fort för ovanlighetens skull. Sannas bror kom till jobbet och fick sitta med och lyssna på ordermottagningen. Sen prata Roffe med honom så nu ska han börja. Så nu är jag inte nykomling lika mycket längre :)
Skulle in och träffa James efter jobbet också, jag kan bara säga att det var ganska svårt att hitta honom eftersom han har aldrig varit i Eriksdalsbadet och det har inte jag heller. Men sen till slut efter mycket spring fram och tillbaka så mötte vi på varandra.
Så vi gick in på området där det var massa band som spelade.
Vi lyssnade på massa olika band, inte riktigt min musiksmak men det var trevligt. Sen var det en liten show i konstsim med 3 simmerskor men bara 2 av dem gjorde massa konster. Så det var lite B.. men men.
Efter att "showen" var klar så börjde det spöregna så vi tog skydd under en trapp för det fanns ingenstans att ta vägen.
Ett band som jag tyckte var bra var Deportees. De var manliga sångare med sån där typisk mysröst :) haha.


                                
                                                                          Deportees


                                
                                                                              Konstsim

Sen efter att vi varit på konserterna så var det dags för en runda på viper. Men jag kan bara säga att det var föööör mycket folk och att jag nästan dog av värmeslag så vi blev inte så långvariga där. Men vi hann vara lite sociala med Emelie och Sara. :)
Så medans jag och James väntade på att Joi skulle festa klart med sina polare på The Bridge så åkte vi runt och fota lite men det var lite svårt att få bra bilder utan stativet och i regnet... Men lyckades hyfsat iaf :)


                                  

                                                                     Lite view över Stockholm

Sen åkte vi och plocka Joi och skjutsa hem James till min kusins lägenhet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback