Första dagen på nya jobbet!

Måndag:
Jaha då var första dagen på ASA/Bussgods avklarad. Jag satt mest med och lyssnade på hur man skulle prata med kunderna i telefon och hur mycket man skulle hjälpa dem, hutr man tog emot bud och så där. Fick skriva in buden medans Fia pratade med kunden. Imorgon kanske jag kan ta emot bud helt själv, det är ju inte så svårt, bara lite när det är tillägg på buden. Men det lär man sig nog så småningom det med.
Det var ett mestadels trevlig gäng som jobbade där och de flesta verkade bara glada över att jag hade börjat.
Men det tar ju ett tag innan man lär känna varandra lite bättre, men förhoppningsvis så är det inte något problem.
Jag hittade ett handsfree som var helt muppigt och inte ville sitta på mitt öra så som jag ville ha det :p men men det finns nog en massa andra handsfrees där så jag får testa mig fram helt enkelt.

Jag har fortfarande inte fått något mail från hon med hästen så jag tror jag struntar i den hästen, jag vill ha en ägare som är engagerad i hästen. Jag säger inte att hon inte är det, men om hon till och med har lagt ut en annons om att hon behöver medryttare och sen inte hör av sig någonting alls så känns det lite lurigt. Jag får helt enkelt söka vidare.

Jag har däremot fått mail från Angela, hon som håller i djurkommunikationskursen, men måste ladda ner adobe för att kunna läsa informationen hon har skickat med. Ska bli väldigt kul att gå kursen är väldigt förväntansfull och det känns kul att ha någonting att se fram emot.
Ska bara ladda ner adobe så uppdaterar jag så fort jag vet vad hon har bifogat i mailet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback