Botemedlet mot kåda på bilen!

Torsdag:
Ytterliggare än dag har flutit på, det var ganska bra tempo på jobbet fram till klockan 2 sen var det super lugnt. Så det hände inte speciellt mycket och när det ringde en kund och ville ha prisuppgifter då hhade mitt datasystem för priser dött. Så fick koppla vidare samtalet.

Jag var förbi Cola en snabb sväng också och lämna tillbaka kläder och mitt kort. När man kommer dit och inte jobbar där längre så känner man verkligen att man inte tillhör colagänget på samma sätt längre.
De är liksom inte samma sköna stämning, men Anton var som vanligt iaf :) Tur det iaf så inte han också blivit en Colazombie.

Sen ska jag också träffa min kusins killes kusin som heter James. Han är tydligen från england så då kan man ju träna engelskan lite. Ska träffa honom imorgon och gå på någon musiksak. Sen ut med Emelie och de :) Kan bli riktigt kul tror jag :)

Sen är det  fullt upp hela helgen.

Jag tog bort nästan all kåda på motorhuven på bilen idag också. Försökte med yes och gulsåpa och det fungerade inte speciellt bra så jag gick ut i förrådet och kollade runt och hittade det perfekta antikådamedlet.
Det var 5-56 rostlösningsmedel :)
Fungerade hur bra som helst :D


Onsdag:
Var och träffade Tommie en sväng och tog en fika, han behövde lufta tankarna, så förhoppningsvis så har han fått lite perspektiv på det hela.
Var även och hämtade ut ett par av mina glasögon. Måste fixa bild på dem, jag med dem på mig, min bil och lite annat. Men hinner inte fota någonting just nu :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback