Sockerberoende

Japp, då har man misskyckats igen :P jag har ju försökt att hålla mig ifrån godis men det har ju inte gått något vidare den här gången heller....
Så jag får helt enkelt försöka att bara hålla mig till helgerna med godis :P
Men kanske blir svårt eftersom godis är ju så gott :)

Igår så färgade jag håret på Joi till en ljusbrun färg och mamma klippte honom :) han blev jätte fin :)
Åt en väldigt god middag igår också med grillade kycklingspett och klyftpotatis med beanesesås :D såååå gott :D

Idag så har jag och Joi målat i hans mammas garage eller stall som det numera är. Det gick ganska snabbt att måla men färgen tog dock slut så vi får väl fortsätta en annan gång :P
Fick rida en sväng på Baileys också :) Det är Jois mammas häst, han är en tinker och väldigt snäll :)
Kom fram en mamma med sina söner och fråga om hon fick klappa och tyckte han var jätte häftig :)
Sen åkte jag och Joi lite moppe, det var as kul, har inte åkt på typ 2-3 år :) vi åkte till donken och Joi bjöd på hamburgare :D det satt fint efter en dag i garaget.

Men nu ska vi kolla film med GODIS :D sen imorgon blir det gym och sen ska man sitta i ladugården hela dagen och göra en beteende studie på kossorna :P kolla vad de gör var femte minut :P lär ju vara såå kul.

Riktigt stek väder idag var det iaf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback