Pluggdag :P

Tro det eller ej men jag har faktiskt pluggat idag :) Både börjat och gjort klart Etologin som ska vara klar idag :p sen har jag hittat ett ämne till religions fördjupningen och jag har hunnit plugga lite mikrobiologi också :)
Har ju prov i det imorgon så hoppas de lilla jag har pluggat sitter :)

Var ute och gick med mamma och hunden idag också. Flisan, var ju nyduschad och så fort hon fick vara lös så störtdök hon ner i ett dike fullt med äckelvatten, knäppa hunden :p

Jag och mamma friserade katten idag ocskå han har ju en del tovor. Så numera tror jag han hatar mig för det var verkligen blickar kan döda när "lillkatten" kolla på mig.
Men vi kunde iallafall nästan klippa klart honom utan blodspillan :)

Idag ska vi äta pannkakor också, har blivit ganska mycket pannkaka på senaste tiden men jag klagar inte :D

För övrigt så är mamma fortfarande ganska så trött, men jag hoppas hon blir bättre snart. Lite jobbigt är det eftersom hon alltid brukar vara uppe på benen oavsett vad hon har dragit på sig för sjuka.
Men som sagt förhoppningsvis så blir hon bättre snart.

Jag ska hem till älsklingen sen också efter att jag har ätit och stannat till på gymmet och gjort mina ryggövningar, skulle kunna göra dem hemma men jag är lat idag och orkar inte pumpa upp wellnessbollen :) dessutom åker man ändå förbi gymmet när man åker till J :)

Hmm, var ute och fota lite idag också, fick ett par bra bilder :) Så  när jag har dammat av kameran helt och verkligen kommer ihåg hur man fotar så ska jag börja lägga in lite bilder här :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback