Lugn, varm och skön dag :)

Gick upp tidigt imorse och åkte iväg till ungdomsmottagningen och skulle prata med en ny kurator. Min gamla skulle tydligen bli någon form av chef och skulle inte vara kvar som kurator.
Så träffade min nya idag och jag sa väl inte så mycket, han pratade mest så vi får väl se hur det blir nästa gång annars så får jag väl hitta en ny kurator.
Känns iaf skönt att prata det lilla som jag gjorde nu idag :P

Åkte sen till skolan och tvättade mammas bil, den blev jätte blank och fin. Vi började med en svenskalektion och där gjorde vi ingenting så fick gå därifrån och göra vad vi ville, så jag, Emelie och Sara transporttränade Sunny lite.
Vi fick palla upp hästtransporten så att den inte skulle tippa, eftersom det inte fanns någon bil med dragkrok som vi kunde låna.
Sunny tyckte det inte var så jätte kul men blev genast mycket mer sammarbetsvillig när man mutade henne med havre.

Sen var det dags för betygssnack på Mikrobiologin :) Fick MVG på provet som jag skrev, hade en poäng fel från full pott :p FIck även MVG i betyg :D Känns bra :) Vet att jag är en pluggis men jag vill ju kunna välja fritt vad jag ska bli när jag blir stor :)

Sedan åkte jag hem och hämta mamma och vi åkte och handlade, hon tyckte jag hade lite dålig uppsikt när jag körde. Hmm förstår inte det ja, höll bara på att köra rakt ut i en rondell och backa över en gubbe :p Får skylla på att jag fick värmeslag eller något.
Mamma tyckte det var konstigt att jag fortfarande hade kvar mitt körkort, men så illa gick de ju inte, då skulle hon sätt hur när det var att jag backa på Padillas BMW idag i skolan, såg henne inte för hon stod snett bakom precis i balken plus att jag började med att kolla åt andra hållet. Men hann bromsa iaf.

Sen efter att jag har ätit middag så ska jag hem till Joi :) Vi ska kanske ut och åka inlines, förhoppningsvis slår jag inte ihjäl mig helt och hållet. :)

Fick för övrigt en remis till ortopeden nu :) Ska dit den 4:e maj och då får man hoppas på att jag får en magnetröntgen att vänta på eftersom jag får mer ont i ryggen av sjukgymnastens övningar, var helt svullen i ländryggen härromdagen :P

Mamma verkar vara piggare idag också och det känns väldigt skönt :) men hon skulle sjukskriva sig en vecka till för säkerhetsskull, så hoppas hon blir helt bra nu.

Måste koppla in mitt ljud i bilen snart för det börjar bli tråkigt att åka runt utan ljud, man blir så seg.

Men nu ska jag vänta på att tiden ska gå lite fortare så jag kan åka hem till älsklingen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback